22 Ağustos 2005

İlk Sözcükler...

Dün kendime ait olacak ilk mutfağımla tanıştım. Mutfak deyince aklıma 26 yıldır anneyle paylaşılan, pişirmek istediklerini bir türlü yapma yetkin olmadığı kısıtlı bir mekan gelirdi . (allahtan son zamanlarda annem yemek konusunda pratik yapmam gerektiğini anlayıp daha müsamalı bir tavır sergilemeye başladı:))

Evi kiraladık sadece satın almadık ama bu bile beni heyecanlandırmaya yetti. Bunca yıldır pişireceğim güzel yemekler için özenle aldığım mutfak eşyalarını, tencereleri, saklama kaplarını rahatlıkla yerleştirebileceğim ve kullanabileceğim bir mutfağım oldu sonunda. Gerçi, mutfağımı kullanmaya kasım ayında başlıyacağım ama olsun ben şimdiden neyi nereye koyacağımı tasarladım bile. bu hafta içinde eve tekrar gidip mutlaka fotoğraflarını çekeceğim.

Mutfağımda yapacağım güzel yemekleri sizlerle paylaşmama epey zaman var anlayacağınız. Ancak, ben arada annemin ve nişanlımın annesinin mutfaklarında izin verdikleri ölçüde birşeyler yapmaya ve sizlere aktarmaya çalışacağım. Mutfak kedisiyken, mutfak perisine dönüşme sürecini umarım kolay atlatırım :)

Bu arada yarın sizlere yıllarca üniversitedeki arkadaşlarıma yaptığım ve hepsinin bayıldığı bir ıslak kek tarifi vereceğim.

1 yorum:

Su dedi ki...

Sevgili OznurCUM,

Sana da comment yollamak gerekiyo anlasilan bloguna tekrar yazman icin. Ben okumaktan cok keyif aldim, incir tatlisi kismi ise aklimi basimdan aldi. Bi daha bir uyarida bulun boyle lezzetli tatlilardan bahsetmeden once.

Dur bakalim benim CV ne olucak? bakarsin bana oralardan sen is bulmus olursun?

Su